Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Informacje dotyczące reklamacji

Zgodnie z art. 558 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, przy sprzedaży na rzecz Klienta będącego przedsiębiorcą odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi zostaje wyłączona

Każdy produkt zakupiony w sklepie BIATECH jest objęty gwarancją producenta. Czas na złożenie reklamacji jest zgodny z okresem gwarancji udzielonym na towary i wynosi 12 miesięcy od daty sprzedaży.

W przypadku Klientów niebędących przedsiębiorcą istnieje możliwość złożenia reklamacji z tytułu rękojmi w ciągu 2 lat od daty sprzedaży.

Aby zareklamować towar należy przesłać do nas wiadomość (na przykład pismo wysłane pocztą lub
e-mailem). Reklamacja powinna zawierać:

  • imię i nazwisko Klienta i/lub nazwa firmy,
  • jego adres elektroniczny lub pocztowy umożliwiający kontakt zwrotny,
  • numer zamówienia, którego reklamacja dotyczy,
  • przyczyny złożenia reklamacji.

Zgłoszenie można przesłać na formularzu reklamacji: Formularz reklamacji

Jeżeli jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych, towar należy dostarczyć na nasz koszt kurierem lub osobiście.

Dane kontaktowe:

BIATECH Sp. z o.o.
Szosa Baranowicka 40,
15-521 Zaścianki

[email protected]

Odpowiadamy na Państwa zgłoszenie w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jego otrzymania. Nierozpatrzenie zgłoszenia w zakreślonym terminie jest równoznaczne z jego uwzględnieniem.

O wyniku postępowania reklamacyjnego zostaną Państwo zawiadomieni pod wskazanym przez siebie adresem.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji pokrywamy koszty dostawy, usunięcia wad lub wymiany towaru na nowy.

Witryna stworzona na platformie